Toch niet vroeg naar bed..

Bangkok Travel Blog

De eerste 'echte' buddha!
Ok weer even een snelle update. Gisteren was ik brak en wou ik even uitwaaien dus ben ik naar de Chao Praya rivier gelopen. Zeg maar de Amstel van Bangkok. Kaartje gekocht voor de riviertaxi om vanaf het water de stad wat te bekijken.
Op de boot kwam ik een Nederlands stel tegen waar ik uiteindelijk de rest van de dag (en nacht) mee ben opgetrokken. Eerst met z'n drieen twee uur lang een tuk tuk gehuurd om wat tempels te bekijken (80 cent voor 2 uur rijden). Hierna op Khao San road wat gaan eten, dat ging over in drinken..en een paar uur later stond ik 10 kilometer van m'n hotel in een club op het podium te rappen...Zo makkelijk gaat 't.
Ok dus vandaag weer wat aan de brakke kant. Heb tot half 2 geslapen, en moest 100 baht boete betalen omdat de check-out om 11 uur was :). Vandaag maar geinvesteerd in een iets duurder hotel (10 euro) en nu heb ik weer een zwembad op het dak waar ik vanmiddag relaxt heb gelegen..beetje chillen, beetje lezen. Heerlijk.
Voor de rest van de dag nog geen concrete plannen. Wou vandaag naar het Royal Palace gaan..Maar daar wil ik eigenlijk wat langer voor uittrekken dan een halve middag. Dus vandaag lekker niksen, morgen waarschijnlijk naar een drijvende markt en dat paleis komt dan maandag wel een keer!

P.s. foto's komen binnenkort wel een keer! Ben nu m'n kabeltje vergeten :)
marcensaskia says:
Dat hotel ziet er goed uit! Zeker voor 10 euro :)
Ben benieuwd naar de foto's en het filmpje dat je staat te rappen (of is daar geen bewijsmateriaal van?).
Posted on: Oct 18, 2009
De eerste echte buddha!
De eerste 'echte' buddha!
Uitzicht vanuit de river taxi
In de Tuk Tuk
Uitzicht vanaf de golden mount t…
Uitzicht vanaf de 'golden mount' …
Freedom Bridge
Beetje wazig :)
Bangkok Hotels & Accommodations review
Nice, clean and modern place. The swimming pool on top of the roof is great and the room (1pers.) was fine as well!