Oh My...You are very naughty in that dress! LOL

Las Vegas Travel Blog

 › entry 3 of 17 › view all entries
Ready for a night of fun!

OMG...it's 10pm and we are finally ready!  I cannot believe I am actually leaving the house in these shoes!  Mel and I were walking around the house for a bit in them to get used to walking in them as to not break our ankles while we are out!  Of course, before we leave we have to take some "posed" photos of our cute new shoes and all dressed up to go party.  After consuming all that sushi, I opted to wear the all back dress versus the polka dots since I didn't feel so fat in it! HA HA HA.

A few great and not so great photos and we are out the door!  We had to stop and get gas....now that was quite a sight to see the two of us standing in the gas station in those shoes! LOL.  We also made another pit stop into the Walgreens next door in hopes of finding me the jelly pads for the balls of my feet so I didn't die after 2 hours of dancing.

Melanie already having a good laugh! :D
  Errands out of the way and we are on the road....15 minutes til we needed to meet up with Prissy and her friends. 

We get to valet at the Mirage and walk inside and bam, there's Prissy and her friends!  OMG....Prissy was looking *hot*.  We may have had stilletos but she was seriously working the sexy angle.  We got to meet all her friends and her sister too - everyone was looking really good and we rushed off to find Mel's friend to get us in the VIP line. 

Once inside, it was already jumpin' - the place was pretty packed and the dance floor was definitely filled.  First stop the bar of course and then Melanie and I were off to circle around and kinda check things out.  We found there were two other rooms with bars and different types of music.

Meeting up with Prissy at Jet!
  The main room had two stripper poles on a stage...whoo hoo!  I knew one of our group would be up there before the night was over...no doubts!   It was really funny walking around as Melanie kept getting comments about her shoes..mostly from men and the bouncers at that!  Everyone loved her "blinkies" and pointed out that at least I wouldn't lose her in the club!  LOL. 

We met back up with the group and danced for quite awhile. Amazingly, Mel and I were actually grooving quite well for having stilletos on!  It was funny how much perspective you lose on height since I towered over most men in there...some of whom were actually taller than me to begin with! LOL.  We saw a lot of good looking men but I was enjoying hanging out with the girls (and our token two men) and just having fun.

Me, Myra, Prissy, and Chris
  We rotated between rooms somewhat often and split off a little bit when Melanie and Prissy's friend Angel hopped up on the stripper pole stage.  I tried to get a couple photos but people kept walking in between so hopefully Prissy got better shots than I did! 

After that, a few of us got separated for the remainder of the evening while we scoped out places we could hide and take our shoes off without getting in trouble by the bouncers! HA HA.  Pissy's sister Yvette had started talking to some really nice guy by this time who ended up buying all of us several rounds of drinks, including the guys in our group. That's definitely the first time I've seen that before!  I have no idea what the drinks were that he bought us but they were good.

Prissy and her sister Yvette
...at one point I was lagging behind and the next round came and I still had one in my hand. 

Seems like the time flew while we were there and next thing you know it's almost 4am and the club was going to be closing.  We all met back up and a few stayed inside while the rest of us chatted at a table just outside the club.  Melanie was hilarious drinking water out of a bud light bottle - for those who know Melanie and the only drink of choice is her Grey Goose shots!  Prissy pointed out something very good...Melanie wasn't wasted - no sunglasses on and she never climbed under the table the whole night! HA HA HA.  

It was here that we said our goodbyes to Prissy and her friends who were catching their cab back to the MGM.

Yvette, Prissy, me, and Erica
  Melanie and I decided to go for breakfast and set out in search of the 24 hour cafe or deli.  We finally found it and OMG, it was expensive as compared to other cafes and very limited menu!  Melanie opted to get an omelette and I went for the American breakfast..both of which were $13 each!  Holy cow!  Sooooo gone are the days of $2 breakfasts in Vegas.  LOL.   Of course, no meal out would be complete without a random stranger coming to talk to us!  There were guys in the restaurant who were visiting from San Antonio and wanted to invite us to Rehab in the morning.  Considering it was on it's way past 5am, it was highly doubtful Melanie and I would in any shape to be up and out partying again! 

We left the cafe and slowly wandered back to valet so we could head home.

This is the 5am after breakfast and up all night look....sleep! All I want is sleep!
  Melanie was worried about being sober to drive but she was fine, just a little exhausted.  Of course, there was the incident where she tried to run the red arrow but we won't talk about that! HA HA. 

Home safe and sound....after 6am and time for bed.  Except first, one quick peek on email and TravBuddy. LOL. Next thing you know, I am asleep with my laptop on my pillow.  HA HA.  6:30am I am out...ready for a couple hours of good sleep! 

mellemel8 says:
OMG i am tired that night...morning whatever hahaha
Posted on: Jul 21, 2008
PrissyT says:
i noticed i look drunk in a lot of the pictures. I really am not! i think it was the flash!
Posted on: Jul 16, 2008
PrissyT says:
you two should have taken that offer up and headed over to rehab! I had a great time with you two! i can't wait for a repeat. I am thinking Sept. hmmm...i still have to wait until after this month for a final yes or no.
Posted on: Jul 16, 2008
Join TravBuddy to leave comments, meet new friends and share travel tips!
Ready for a night of fun!
Ready for a night of fun!
Melanie already having a good laug…
Melanie already having a good lau…
Meeting up with Prissy at Jet!
Meeting up with Prissy at Jet!
Me, Myra, Prissy, and Chris
Me, Myra, Prissy, and Chris
Prissy and her sister Yvette
Prissy and her sister Yvette
Yvette, Prissy, me, and Erica
Yvette, Prissy, me, and Erica
This is the 5am after breakfast an…
This is the 5am after breakfast a…
Melanies sexy pose
Melanie's sexy pose
Me trying to copy Mels sexy pose!…
Me trying to copy Mel's sexy pose…
One self portrait before we leave!
One self portrait before we leave!
Prissy and I on the dance floor
Prissy and I on the dance floor
Me, Prissy, Myra, and Angel
Me, Prissy, Myra, and Angel
Some of the gang
Some of the gang
Go Prissy Go Prissy!
Go Prissy Go Prissy!
Yvette, Erica, and Prissy
Yvette, Erica, and Prissy
Angel - the birthday girl
Angel - the birthday girl
Chris, me, and part of Melanie
Chris, me, and part of Melanie
Mel and Prissy
Mel and Prissy
Travbuddies unite!
Travbuddies unite!
Melanie and Chris
Melanie and Chris
Yvette and Prissy - adorable siste…
Yvette and Prissy - adorable sist…
Mel, Prissy, and Me
Mel, Prissy, and Me
Yvette and Chris on the dance floor
Yvette and Chris on the dance floor
Me and Melanie
Me and Melanie
Me and Chris
Me and Chris
Erica, Prissy, Mel, and I forget h…
Erica, Prissy, Mel, and I forget …
Mel and Chris
Mel and Chris
Melanie and Yvette after a long ni…
Melanie and Yvette after a long n…
Melanie and her Bud Light bottle
Melanie and her Bud Light bottle
LOL!!! If only it was really beer!
LOL!!! If only it was really beer!
Hanging after the club...no clue w…
Hanging after the club...no clue …
Some guy named Eric who came and s…
Some guy named Eric who came and …
Prissy, Eric, and Me
Prissy, Eric, and Me
Prissy and WTF I am doing, who kno…
Prissy and WTF I am doing, who kn…
My American Breakfast
My American Breakfast
Mels omlette
Mel's omlette
Las Vegas Nightlife & Entertainment review
Club with Class
Believe it or not, I had never really checked out the club scene when I lived here in Vegas so I told Melanie I wanted to hit a couple while I was in … read entire review
Las Vegas
photo by: maka77